niedziela, 17 marca 2019

Przemyślenia nocne

Hej, długo mnie nie było, było to spowodowane pogorszeniem mojego stanu przez sprawy prywatne. Nie mam również lapotpa przy sobie więc pisze z telefonu co też nie jest wygodne. Chciałam chociaż napisać krótki wpis na temat udziału osób trzecich w naszym życiu. Przez te parę dni doświadczyłam jak ludziom zależy na twoim nieszczęściu i w jaki sposób do tego dążą, uwierzcie mi nikomu nie polecam. Ale wiecie co? Powoli staje na nogi i staram się iść z podniesioną głową, mam wspaniałych przyjaciół którzy są przy mnie przez cały czas na których zawsze mogę liczyć, czy dzień czy noc zrobią wszystko żeby być, mam mężczyznę który mimo wielu kłód rzucanych pod nogi, mimo chwilowego pogubienia się dał mi znak właśnie dziś, że jeżeli się kogoś kocha to się o niego walczy. Osoby które chcą przeszkodzić wam, w waszym szczęściu same nie są szczęśliwe, pokazują jak bardzo czegoś im brakuje w życiu, na początku denerwowałam się na takie osoby ale z czasem zaczęło być mi ich szkoda bo jak bardzo trzeba być zdesperowanym żeby prowadzić do czyjegoś nieszczęścia? Mając osobę za nikogo? Nie miejmy w sobie tyle nienawiści bo ona zabiera nam całe piękno życia,kieruje to również do was bo taka jest natura ludzka, ja też lubię czasem pod nosem sobie pomarudzic ale kiedy jestem z kimś oko w oko za każdy razem mam szacunek. SZANUJMY SIĘ I NIE BĄDŹMY DLA SIEBIE POTWORAMI!
 Pamiętajmy również że łzy i złe czyny wracają do tej osoby która to spowodowała, prędzej czy później i mimo że świat się zmienia,ludzie biegną za karierą, pieniądzem rzeczami materialnymi. To nadal mam małą namiastkę nadziei w sobie,że ludzie przestaną być zawistni i osoby ze słabszą psychiką będą mogły odsapnąć. Nie dajmy się zwariować pamiętajmy! 

"O miłość i przyjaźń się nie prosi" 
"Prawdziwa miłość i przyjaźń przetrwa każdą próbę złamania tej więzi"


To takie moje przemyślenia na noc, te parę dni nauczyło mnie wiele trzymajcie kciuki abym.była jeszcze silniejsza! 
  
Dobrej nocy! 😘💕 

7 komentarzy:

  1. Niestety ale coraz więcej potworów a coraz mniej dobrych ludzi

    OdpowiedzUsuń
  2. Samych wspaniałości życzę. Niech trudniejszy czas tylko Cię wzmocni i pomoże pokazać wszystkim złym ludziom, że nie dasz się złamać. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety. Człowiek człowiekowi wilkiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja często powtarzam: szanujmy się nawzajem. Niestety nie wszyscy to akceptują

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, sama się o tym przekonałam, że człowiek dla człowiek to czasem największy wróg :( Ale takie sytuacje dają do myślenia, a przede wszystkim uczą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, ja też ostatnio zawiodłam się bardzo nam kimś bliskim. A teraz użeram się z potworną naczelną w pracy. Ale nie dajmy się zwariować - prawdę mówiąc ich zachowania to ich problem. Niech każdy odpowiada za siebie... Trzymaj się! <3

    OdpowiedzUsuń