wtorek, 12 marca 2019

 Dzień jak codzień..

 Wstaje rano do szkoły/pracy.. Ktoś mógłby powiedzieć ALE CO W TYM DZIWNEGO? 
Dla nas jest to wielki i najważniejszy krok w ciągu dnia, wstać z łóżka. Potem poranna toaleta,śniadanie i znowu musimy zmagać sie w przeciwnościami losu. po co? przecież moge zostać w domu, tam jestem bezpieczna,nie narażam sie na potkniecia. Właśnie po to żeby udowodnić samej sobie,że dam rade mimo przeszkód.


  Może i dziś masz cieższy dzień ale pomyśl ile możesz zrobić jeżeli przełamiesz siebie i swój lek. 
To poranny wpis jeszcze przed śniadaniem, ale ja wstałam z łóżka! Wstań i ty! 
 Trzymam kciuki! 

Miłego dnia kochani czytelnicy! 
Wieczorem opublikuje wam moją historie.. wiec przygotujcie sie na lekture.. :)

6 komentarzy:

  1. Tak. Jeszcze leki z rana. Takie nasze przeciwbólowe, żeby przetrwać ból naszego świata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, nasze przeciwbólowe i dobre nastawienie to podstawa,chociaż czasem ciezko myśleć tylko pozytywnie!
      Taki nasz urok

      Zapraszam na wpis koło 20:00 napisze troszke wiecej o sobie,może znajdziemy sie w podobnej sytuacji :) Trzymaj sie i udanego dnia :)

      Usuń
  2. ja dziś nadal w łóżku i ciężko będzie wstać ... kiepski dziś dzień :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem.. ,mamy takie dni.. nie poddawaj sie!Walcz sama ze sobą, pomyśl że jeżeli wstaniesz to wygrasz małą walke sama ze sobą, zdobedziesz złoto!! Trzymam kciuki kochana

      Usuń
  3. Wstanie z łózko to dobry krok! Nzjważniejszy!

    OdpowiedzUsuń